close

18-20Jan, 2013

今個星期是輪到Tobias湊仔仔的日子, 整個weekend都在啊~!!

18號一大早便起床了,
我們倆想懶也不可以啦
因為要在仔仔來之前去一趙超級市場

仔仔下午4時多才到,
一見到他便覺得他很可愛啦
來到第一件事是和所有洋娃娃打招呼,
是逐一攬攬和錫錫  那種啊

仔仔是一個經常都係hyper狀態的一個小男孩
不停跑不停跳, 完全不知道他的energy是從那裡來的..

IMG_0422IMG_0434  

19號很難訓得晏啦, 雖然他有叫我多睡 一點..
但沒有他在旁, 床總是特別冷的唷
最後也是早早的起床去..

吃過早餐 後便出發啦 -- 坐雪橇滑雪

哈, 我著了很多褲啊, 有leggings, 還有他的leggings和長褲
所以走過去都不是太冷啦, 有點出汗的感覺...
不過難為他一邊要拖著我, 一邊要拉住仔仔

IMG_0437IMG_0442
很多雪、很多雪、很多雪 其實又真的頗刺激的!! 很好很好

IMG_0436
看! 每次我和仔仔滑下去他便要跑下去拉我們上來, 哈, 真辛苦

當我們滑了幾轉, 凍到都沒有什麼感覺時便回家啦
回家後, 我們立即跑進被竇, 喝著熱茶, 看看卡通, 正啊!

然後他們兩父子又好像瘋了似的周屋跑囉...
噢, 今日第一次見Tobias玩結他啊, 很吸引

IMG_0449IMG_0451 

晚上仔仔睡著的時間, 便是我和他的二人世界囉
看看電影, 聊聊天, 看似普通, 但感覺上很幸福  

20號。今日是Family Day啊

我們很豪地 - 坐巴士
之前只有他和仔仔的話, 他會騎單車, 很快就到啦
因為今次我也在的關係, 他沒法子騎單車,
如果走路的話, 只有我和他都很快啦, 但加上仔仔就...可能花上整個小時

好好笑的呀, 介紹自己做Elaine嘛
他超級勁大反應說我用假名
好啦、好啦, 我叫Ning啦..

和他爸媽吃過午餐, 玩玩具, 看卡通, 他的姐姐一家便到囉
好啦, 今次我叫自己做Ning啦...
之後整隊人去了附近湖邊玩, 又玩推單車啦, 哈
玩無耐便因為太凍啦而跑回家, 嘿嘿
回到去又是周圍跑和看電視囉.

夜晚食飯真係好warm耶
似足看電視劇入面既family dinner,
大家有cheers, 每樣食物一個傳一個, 好開心啊
(Tobias不停食食下飯  我 , 好窩心啊, 但係有點點難為情..我快習慣啦)
最後甜品時間, 比我食中lucky nuts  , 有獎品 -- homemade chocolate muffin'

最後要趕尾班車便提早先走囉~

今日整日都好開心呀  
無奈今日M到, 整個人都很累啊.. 又加上肚子痛呢..

arrow
arrow
    文章標籤
    異國戀
    全站熱搜

    陳二寧 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()