close

最近真的很少跟他在Skype 聊天啊
以為今個weekend多點時間啦, 誰知仔仔又來囉..
而且因為就快考試, 他在學校忙瘋了..唉
昨天傾傾下忍不住哭了.. (他不知道我哭啦, 當然不告訴他囉)
但我想他大概嚇了一跳吧, 因為我打的東東也挺depressing的..
所以他打了一段東東給我

dont give up sweety, it will all be better one day,
and I will work and work so much for that
we can live together as man & wife on day,
I will never give up I will fight for it.

I love u so much, and u are on my mind all the time

看到這些, 心情真的好了一點點啦~
當然我亦不會放棄啦, 只是太過掛住他囉..
只希望8月快點到, 到時候我可以真的可以見到他, 撒撒嬌.

 

Hang in there!!     

arrow
arrow
    文章標籤
    遠距離戀愛 異國戀
    全站熱搜

    陳二寧 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()