點解?點解好似同Tobias愈黎愈少傾skype

呢兩個禮拜傾得3次 o(╯_╰)o
上個禮拜就復活假陪仔,咁今個禮拜呢π_π  

唉,感覺上佢離我愈黎愈遠咁
好難免我唔會亂諗野,
諗佢會唔會去左dating,
諗會唔會佢突然間有一日同我講
“我識到另一個,因為佢同我近d” ..?

諗起都想喊呀而家..

佢講過 “Dont worry baby, Im so loyal. Dont be worry all the time when i am not online or answer u right away. i will allways be there for u :) kiss"

我好想信,不停叫自己唔好亂諗野,
但係真係好難呀。我好掛住佢,
好想同佢skype... ○| ̄|_

arrow
arrow
    文章標籤
    遠距離戀愛 異國戀
    全站熱搜

    陳二寧 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()